callback.gif

тел. опер.: +38-063-055-21-99

+7-917-589-84-12


 
17.02.2018

ПРОЕКТ СЦБ 911

Доповідач:

радник -

 

ПРОЕКТ № 515 АС (НАКАЗ № 212-024-127/678АА)

ВІД 16.06.2014 РОКУ

ЗАВДАННЯ:

РОЗРОБКА СИСТЕМИ МИТТЕВОГО РЕАГУВАННЯ

 

АНОТАЦІЯ ДО ПРОЕКТУ СЦБ 911

1.      Вступна частина

Абревіатура СЦБ - ситуаційний центр безпеки 911 - це служба оперативної взаємодії з усіма підрозділами країни в надзвичайних ситуаціях у тому числі спеціалізованими, а також централізований збір інформації про правопорушення, пригоди і НС, рух зброї та ін.

Центр створюється для своєчасного виявлення, подальшої локалізації та передачі інформації про підготовку терористичних актів або загроз, виявлення надзвичайних ситуацій, контролю дії співробітників щодо їх усунення та передачі в спеціалізовані органи реагування (МВС, СБУ, МНС) для прийняття оперативних рішень. У разі необхідності повинна бути передбачена можливість організації конференц - зв'язку операторів ситуаційних центрів з іншими службами.

Створення та встановлення центрів «системи централізованої безпеки» - СЦБ 911 надасть можливість миттєвого сповіщення, попередження громадянського суспільства про можливу загрозу або виниклу ситуацію, з якою можна впоратися на ранніх стадіях, не вдаючись до витрат і зусиль, випередивши нещасний випадок, аварію, катастрофу.

2.      Гостра необхідність

Події останніх місяців, років та динаміка розвитку небезпеки у суспільстві підкреслюють гостроту небезпеки для людства, для громадської безпеки.

Ми бачимо великий потенціал застосування та контролю СЦБ 911 у контролі за зброєю (сейфи з спеціалізованим приладом навігації, оповіщення власника про відкриття сейфа, контроль двома службами, включаючи СЦБ 911 -- патент), а також для контролю за зброєю у зв’язку з новими віяннями в суспільстві (ЗУ про зброю) з приводу отримання видів зброї для всіх слоїв населення.

3.      Керованість та взаємодія

  • Легкість у використанні, доступність у застосуванні, ефективність для будь-кого. Ми на сьогодні бачимо взаємодію СЦБ 911 з всіма службами України та міжнародними організаціями і інститутами у досягненні єдиної мети – безпеки та упередження     небезпеки, катастроф, тощо.
  •   Ургентна медична допомога
  • Допомога МЧС (рятівників).
  •  ЗСУ підрозділ саперів.
  •  Ай-ті кіборги.
  •  Спеціальні підрозділи.
  •   Медичні заклади - безпосередня участь.
  • Адвокати (захисники) надання правової допомоги, оцінка ситуації.
  •  Преса
  • МВС.
  •  Банк, готовий негайно надати фінансову допомогу.
  • СК готова скласти договір.
  •  Лабораторії – висновки, експерти, акти.

4.      Оснащення ситуаційних центрів безпеки 911

  • Оперативний сучасний прилад, що може фіксувати, відстежувати та передавати інформацію з місця події, від рятівника на шляху до виниклого інциденту, це Часи – (сучасний годинник Apple.) на кожному з рятівників для відстеження подій.
  •  Основним обладнанням ситуаційного центру є центральний сервер, що забезпечує реалізацію функцій телефонного зв'язку, конференц - зв'язку, гучномовного оповіщення, взаємодії з системами МНС, взаємодії з системами відеоспостереження та радіозв'язку, інтеграції з CRM, записи усіх викликів (в т.ч. і відеодзвінків), групи обробки викликів, автоматичного голосового меню, черги дзвінків, управління контентом та ін.
  • Сервер має сховище даних, яке служить для зберігання всієї одержаної і обробленої інформації, дзвінків і відео.
  • Центр обробки викликів, а також інформаційний контакт-центр, - це робочі місця операторів для обробки вхідних викликів громадян, координації дій з екстреними службами, а також для надання громадянам довідкової інформації.
  • Встановлені в ситуаційному центрі РК - монітори і панелі дозволяють виводити зображення з будь-якої з підключених до системи відеокамер, в тому числі і встановлених в колонах екстреного виклику та інформації, відображати величезну кількість довідкової інформації - схеми міста / району, прізвища працюючих співробітників, телефони і багато іншого.
  • Важливою частиною обладнання, що встановлюється в ситуаційному центрі, є пульти управління контентом. В якості контенту може виступати інформація МВС і СБУ, оперативні повідомлення служб МНС, інформація муніципальних служб, реклама, розважальна інформація та ін. Управління всім контентом здійснюється централізовано.
  • На залізничних, авто- і річкових вокзалах, автобусних зупинках, станціях метрополітену, площах, вулицях, у  парках, скверах та інших місцях масового скупчення людей встановлюються спеціальні колони або термінали екстреного виклику та інформації.
  • Головною функцією колон і терміналів екстреного виклику та інформації є передача тривожних повідомлень оператору ситуаційного центру при виявленні підготовки терористичних актів чи загроз, виявленні потенційно небезпечних предметів, виникненні надзвичайних або будь-яких інших позаштатних ситуацій (пожежа, аварія, задимлення, бійка і т. д.) в місці установки колони екстреного виклику для оперативного реагування.
  • Для забезпечення миттєвої допомоги, оптимального контролю і підтримки в місцях масового скупчення людей пропонуються різноманітні варіанти колон і терміналів екстреного виклику та інформації: від простих переговорних пристроїв до пристроїв з графічним інтерфейсом, з інтегрованою системою відеоспостереження і можливістю відображення інформації.
  • Кожна колона або термінал має у своєму складі клавіші «SOS» та «ДОВІДКА», які розташовуються на колоні з двох боків, а також на двох висотах (для громадян з обмеженими можливостями).
  • Колони і термінали екстреного виклику та інформації відповідають європейським вимогам для людей з обмеженими можливостями (порушенням зору або слуху).
  • При натисканні кнопки «SOS» або «ДОВІДКА» здійснюється з'єднання з оператором ситуаційного центру (при екстреному виклику – відеодзвінок). При цьому на дисплеї пульта оператора екстрений виклик відображається одночасно з трансляцією відео з вбудованої відеокамери. Це необхідно для обробки найбільш значущого виклику. При отриманні виклику оператор в ситуаційному центрі одночасно отримує інформацію про те, де знаходиться термінал, з якого здійснюється виклик, на плані району.
  • Вандалозахисні колони екстреного виклику розміщуються в громадських місцях і служать в якості пунктів екстреного виклику допомоги та інформаційних точок.

5.      Технічне обладнання та забезпечення СЦБ 911:

  • Модель 1 з кнопкою екстреного виклику.
  • Модель 2 з відеокамерою і кнопкою екстреного виклику.
  • Модель 3 з кнопкою екстреного виклику, відеокамерою і РК - дисплеєм.
  • Індуктивна петля для громадян з обмеженими можливостями (порушення слуху).
  • Покриття «анті графіті».
  • Кольорова відеокамера з вбудованим обігрівачем.
  • Механічно регульований кут огляду 30 ° по горизонталі / по вертикалі.
  • Кольоровий РК - дисплей з діагоналлю 3.5 “, 320 х 240 пікселів, 65000 кольорів.
  • Габарити 220 мм х 1810 мм х 220 мм, або інші.
  • Автоматичне підключення відеокамери. Забезпечується чітке зображення в екстрених ситуаціях. Відеозображення оператора дає людині, що опинилася в небезпеці, відчуття безпеки і близькості допомоги.
  • Неперевершена міцність. Міцний корпус забезпечує винятковий захист колон від фізичного впливу. Працює в будь-яких умовах: пил, сніг, дощ, мороз чи спека. Колони екстреного виклику готові до будь-яких умов навколишнього середовища.
  • Якість звуку HD. Якість звуку 16 кГц. Це дуже важливо у складних ситуаціях, коли має значення кожне слово. Інтелектуальна обробка звуку, 16 кГц якість передачі мови, в 5 разів вище, ніж в інших системах – гарантія відмінної розбірливості в галасливих умовах.
  • Безпомилкова допомога. Додатково встановлюється індуктивна петля - пряме аудіо-підключення до слухових апаратів. Завдяки цьому колони екстреного виклику забезпечують оптимальну якість звуку і розбірливість для людей з порушенням слуху.
  • Неперевершена надійність - 24/7. Доступність 99,998 % в цілодобовому режимі. Висока надійність центрального і кінцевого обладнання, яке розраховане на жорсткі умови експлуатації.
  • Підключення кінцевих пристроїв (пульти, переговорні пристрої всепогодні, настінні пристрої і т. д.) по IP або цифровий (аналоговій) лінії.
  •  Інтеграція всіх підсистем в єдину систему (ситуаційний центр).
  • Управління відео безпосередньо сервером без застосування додаткового обладнання.
  • Гарантія сервісної підтримки і наявності запчастин протягом усього терміну служби системи.
  • Спеціалізоване, випробуване, багатофункціональне програмне забезпечення для диспетчера з підтримкою плану об'єкта/району/міста, управління абонентами в режимі «On-Line».
  • Інтеграція з системами контролю доступу.
  •  Інтеграція з системами відеоспостереження.
  • ДРОН «Lily» та комплект приладів.
  • Програмне забезпечення drone - the interaction («дрон-взаємодія»).

6.      Призначення системи СЦБ 911:

  • організація центру обробки викликів (у т. ч. і відеодзвінків) для інтерактивної взаємодії громадян з черговими/операторами ситуаційного центру;
  • оперативне гучномовне оповіщення громадян про виникнення надзвичайної ситуації;
  • екстрений виклик громадянами диспетчера / оператора ситуаційного центру (в т.ч. і відеодзвінок) для передачі інформації про підготовку терористичного акту або надзвичайної ситуації, а також про виявлення потенційно небезпечного предмету, за допомогою спеціалізованих колон екстреного виклику та інформації;
  • своєчасне виявлення і локалізація надзвичайних ситуацій;
  • оперативна взаємодія зі спеціалізованими підрозділами по локалізації загроз і надзвичайних ситуацій і прийняття рішень;
  • широкомовне гучномовне оповіщення в т.ч. включення спеціалізованих аварійних сирен, при отриманні команд від систем МНС;
  • відеоспостереження за подіями в місці встановлення колон екстреного виклику та інформації з фіксацією того, що відбувається;
  • отримання довідкової інформації громадянами;
  •  збереження всієї отриманої інформації на серверах ситуаційного центру для подальшої обробки та аналізу в разі необхідності;
  •  трансляція з одного місця різного аудіо і відеоконтенту (інформація МВС і СБУ, оперативні повідомлення служб МНС, інформація муніципальних служб, реклама, розважальна інформація та ін.) на вбудованих в колону екстреного виклику та інформації сенсорних панелях або зовнішніх РК - моніторах.

7.      Корисність від втіленого проекту СЦБ 911:

  •  зниження загрози життю громадян за рахунок своєчасного виявлення та попередження підготовки терористичних актів та надзвичайних ситуацій, а також передачі інформації в єдиний ситуаційний центр;
  • організація служби оперативної взаємодії (ситуаційний центр) з усіма спеціалізованими підрозділами країни при виникненні загрози терористичного акту або надзвичайної ситуації;
  • організація центру обробки викликів (у т. ч. і відеодзвінків) для інтерактивної взаємодії громадян з черговими/операторами ситуаційного центру;
  • оперативне гучномовне оповіщення громадян про виникнення надзвичайної ситуації;
  •  інтеграція з системами МНС;
  •  використання єдиної мережі передачі даних, немає необхідності розгортати окремі кабельні мережі для гучномовного оповіщення, телефонії, відеоспостереження і т. д. – скорочення витрат, спрощення експлуатації;
  • невелике навантаження на мережу передачі даних;
  • автоматичний пошук альтернативного маршруту при пошкодженні кабелю та можливість дублювання мережі збільшують надійність зв'язку;
  • можливість підключення кінцевого обладнання на будь-яких відстанях від сервера (можна встановити пульти оперативного зв'язку, наприклад в іншому місті, районі, області);
  • можливість моніторингу всієї системи в режимі реального часу з одного місця;
  •  Реєстрація всіх екстрених викликів, у тому числі аудіо- та відеоінформації.
  • можливість реалізації багатофункціонального бездротового зв'язку з використанням сучасних технологій DECT, Wi-Fi, без необхідності розгортати окремі кабельні мережі та реєструвати частоти;
  •  інтеграція зв'язку та відео в єдиній системі;
  • реалізація функції управління і контролю доступу на єдиній системі.

8.      Економічна загальна складова.

a.       Економічна доцільність

b.      Економічна привабливість та відповідність інвестиційному проекту.

Декілька прикладів наведені нижче.

        1.      Вартість системи СЦБ 911 для цеху Бердянського морського торговельного порту – 30 000 Євро, без ПДВ. Система СЦБ 911 для БМТП складається з центрального сервера на 6 цифрових абонентів, диспетчерського пульта на 24 кнопки, 5 абонентських терміналів для розташування на столі, а також системи гучномовного оповіщення на 25 гучномовців.

        2.      Вартість системи СЦБ 911 для невеликого залізничного вокзалу – 36 000 Євро, без ПДВ. Система СЦБ 911 для залізничного вокзалу складається з центрального сервера на 8 IP абонентів, пульта диспетчера з сенсорним модулем, IP  терміналу для встановлення на столі, системи відеомоніторинга для диспетчерського пульта, чотирьох вандалозахисних IP терміналів з вбудованою відеокамерою.

        3.      Вартість системи СЦБ 911 для метрополітену  150 000 Євро, без ПДВ. Система СЦБ 911 для метрополітену складається з центрального серверу на 4 IP абонента, 12 цифрових абонента, 20 аудіо каналів, 4 каналів для підключення аналогового телефону, організації стику по SIP та Е1 с зовнішніми системами, системи запису переговорів, системи гучномовного оповіщення на 20 трансляційних підсилювачів, 306 гучномовців та мікрофонних консолів, системи візуалізації на 2 оператора, системи формування та зберігання звітів, 8 пультів диспетчера на 24 кнопки та 2 пульта диспетчера на 72 кнопки.

        4.      Вартість системи СЦБ 911 для парку Горького та парку Нескучний сад – 300 000 Євро, без ПДВ. Система СЦБ 911 для парку Горького та парку Нескучний сад складається з центрального сервера на 68 IP абонента, системи запису переговорів, системи роботи з інтегрованими в колону відеокамерами, системи керування та налаштування, диспетчерського пульту на 64 кнопки, системи взаємодії зі SCADA, системи гучномовного оповіщення та 32 колони екстреного виклику з вбудованими відеокамерами.

        5.      Вартість системи СЦБ 911 для пішохідної зони – 135 000 Євро, без ПДВ. Система СЦБ 911 для пішохідної зони складається з центрального серверу на 24 IP абонента, системи запису переговорів, системи гучномовного оповіщення на 40 гучномовців, 5 колон екстреного виклику з вбудованими вандалозахісними IP терміналами з сенсорним екраном та інтерком клієнтом для Android, 5 вандалозахісних IP термінала з сенсорним екраном та інтерком клієнтом для Android для настінного монтажу та 8 IP терміналів для встановлення на стіл.

9.      Спеціальний підрозділ сучасних дронів «VORON».

Нами підготовлені надсучасні системи слідкування за допомогою сучасних розумних безпілотників – дронів «Lily».

Спеціальний підрозділ сучасних дронів це нове бачення на вивчення і реагування на небезпеку, якісний вибір впливу за ради людей та миру.

Підрозділ «VORON» за допомогою безпілотників – дронів «Lily», якими керують спеціально навчені спеціалісти забезпечать найшвидшу передачу обстановки з місць подій, дадуть можливість у правильному виборі і застосуванні тих чи інших приладів, залучення тої чи іншої необхідної служби.

Використання спецпідрозділом сучасних систем слідкування дало нам поштовх до організації курсів по навчанню з роботою на безпілотних приладах.

Керування такою системною площиною відбувається за спеціально розробленою програмою та через центральний диспетчерський центр СЦБ 911, всі дії записуються на електронні носії, що у подальшому дає змогу для аналізу висновків та для залучення матеріалів до суду.

dron.jpg

Фото безпілотника - дрон «Lily» та аналога.

У процесі ліквідації наслідків стихійних лих у рятувальників виникає гостра необхідність у підтримці зв'язку один з одним і центром управління. Тепер, завдяки нашій програмі drone - the interaction («дрон-взаємодія»), дослідникам з Університету Північного Техасу, в подібних ситуаціях можна використовувати літальний дрон, обладнаний спеціальним Wi-Fi-адаптером.

10.  Актуальність проекту.

Актуальність проекту СЦБ 911 (резюмую) – відсутність в державі компетентних та професійних дій з забезпечення єдиного формату миттєвої, якісної взаємодії.

ТОВ «ДЕЙТА ЕКСПРЕС» готова надати викладені у даній анотації проекту технології, спеціалістів та встановити необхідне обладнання, побудувати СЦБ 911 у заданому масштабі.

Вважаємо нашу думку переконливою, а наведені аргументи та досвід таким, що буде у пригоді нашій країні Україна, надасть великий крок у забезпеченні громадської безпеки.

 

ПРОЕКТ РОЗРОБЛЕНО ПРИ ПІДТРИМЦІ РАДНИКА ТА ЗРОБЛЕНА ПІДГОТОВКА ДОКЛАДУ ТОВ «МІЖНАРОДНЕ ЮРИДИЧНЕ АГЕНТСТВО «МКН».


Количество показов: 1301

Возврат к списку

 
Copyright © 2009-2018 Международное Юридическое   Агентство "MKN"

Разработка - ProfiWebART

      

49000, Украина, г.Днепр,

ул. Бородинская, дом 51